Denne måneden har vi lansert mye nytt, og her har vi fått samlet det viktigste! 🚀
Nå kan du opprette en ordre direkte fra Busy, og fakturere ut i 24SevenOffice på under 15 sekunder! En ny timelistevisning er også tilgjengelig, perfekt for deg som ønsker en enda mer detaljert oversikt over arbeidsuken din 🔎
I tillegg har vi lansert et nytt hjelpesenter, endring av flere brukere samtidig, og mulighet for å begrense hvem som kan se andres kalender, samt en rekke forbedringer under panseret.
Det er viktig å få innsikt i hvilke timer som er fakturert og ikke. I tillegg ønsker man en superenkel løsning for fakturering av timene, som sparer regnskapsfører for unødvendig merarbeid. Dette løses nå ved at du alternativt til den allerede eksisterende timeoverføringen kan opprette en ordre direkte fra Busy, og fakturere ut i 24SevenOffice.
Velg prosjekt for fakturering, legg inn timene som skal faktureres, og trykk «Opprett i 24SevenOffice». Se hvordan man kan sende en faktura på 15 sekunder i videoen under.
Nå har vi i tillegg til vår kalendervisning og totaloversikt med alle ansatte, introdusert en ny visning for timer. Timelisten er perfekt for deg som har en hektisk hverdag med mye forskjellig arbeid, og der varigheten på hendelsen er viktigere enn akkurat når på dagen det ble gjort. Få oversikt over alle timene i uka, og se detaljert informasjon for hver time i tabellen.
Du finner timelisten ved å bytte visningsalternativ oppe til venstre på tidslinjen, til høyre for «Ny oppføring»-knappen.
Vi har endelig lansert vårt nye hjelpesenter! Her finner du allerede mange artikler om blant annet rettighetsstyring, oppsett av Busy med 24SevenOffice og mye mer. Hjelpesenteret finner du på nettstedet https://support.busy.no, i chatten inne i Busy eller under «Hjelpesenter» når du trykker på din egen avatar nede til venstre i Busy.
I rapportene kan du nå sortere i alle kolonnene. Se hvem som har mest fakturerbar tid, eller hvem som har generert høyest beløp i perioden. Bytt også gruppering for å sortere etter prosjekter eller arbeidstyper.
Ekspandering av enda ett lag i rapportene er nå også tilgjengelig, slik at du kan kan se enkelttimene som er grunnlaget for rapportene. Perfekt dersom noe ikke ser riktig ut, og du ønsker å finne ut hvilken time som må rettes opp. Her kommer også funksjonalitet for å endre timen direkte i rapporten ved å trykke på timen 🙉
Du kan også filtrere ut kun godkjente eller ikke-godkjente timer i rapporten. Slik at du for eksempel kan se hvor mange timer som mangler godkjenning.
Fra brukertabellen kan du nå endre flere brukere samtidig. Velg de brukerne du ønsker å endre, deretter trykk «Endre brukere». Du vil da få mulighet til å sette en eller flere egenskaper for alle de valgte brukerne. Dette er funksjonalitet som også vil komme på prosjektsiden etterhvert.
Har du akkurat lagt til en ny bruker i systemet, kan du nå legge til personen på mange prosjekter samtidig fra den nye personen sin brukerside. Det samme gjelder arbeidstyper, der du kan legge til eller fjerne en arbeidstype på mange prosjekter samtidig.
Ofte ønsker man ikke at alle skal ha tilgang til all informasjon om de andre ansatte. Spesielt kan sykefravær og annen interntid være informasjon man ikke ønsker at alle skal se. Nå kan du velge om en ansatt skal se andres tidslinje, som også inkluderer oversikten og andre steder man kan se andres oppføringer.
Dette styres på brukersiden og kan i tillegg settes som standard for selskapet under selskapsinnstillinger, der alle nye ansatte vil få denne innstillingen.