Busy Blogg
Hva var nytt i januar og februar? 🏔

March 8, 2021

Hva var nytt i januar og februar? 🏔

Publisert av:
Even Dalen

Januar var en hektisk måned – så hektisk at vi måtte utsette månedsrapporten litt 😅 Denne runden lanserer vi blant annet en overhaling av lønn med støtte for 24SevenOffice Lønn, i tillegg til duplisering av timer på tidslinjen og direkte eksport av timelisten fra ordre!

En liten påminnelse: Vi publiserer alt av nyheter innen funksjonalitet og selskapet generelt på LinkedIn, og vi anbefaler sterkt å følge oss der! → https://www.linkedin.com/company/busyhq

Koble Busy til ditt lønnsystem

Ett av våre hovedfokus den siste perioden har vært å lage en sømløs håndtering av lønnsgrunnlag, kombinert med en superenkel eksport av lønnsgrunnlaget til ditt lønnsystem.

Vi støtter nå at du selv kan velge hvilke lønnsarter tid skal opparbeides på når man registrerer tiden sin. Man kan skille på timelønnede og fastlønnede ansatte, velg hvilke lønnstillegg som skal telles på timen, f.eks overtidstillegg, smusstillegg, bortetillegg og mer.

Du kan lese mer om lønn i vår artikkel på hjelpesenteret.

I tillegg har vi laget en helt sømløs kobling med 24SevenOffice Lønn, der hele oppsettet, (ansattinformasjon, lønnsarter osv.) gjøres automagisk. Når tiden er ført og lønnen skal kjøres kan du i vår helt nye lønnsgodkjenning gå gjennom grunnlaget og sende det rett til lønn – på kun ett klikk!

Dupliser timer på tidslinjen

En etterlengtet funksjonalitet i Busy har vært å kunne duplisere timer, spesielt nyttig når har mangle like hendelser etter hverandre. Det kan du nå gjøre ved å holde inne «Alt» på windows eller «Option» på mac, og deretter klikke og dra på timen du ønsker å duplisere.

Videre arbeid på ordre

Ordre er og har vært ett hovedfokus i denne perioden. Nå har vi blant annet støtte for å eksportere timeliste direkte fra ordren. Det betyr at du enkelt kan legge ved timegrunnlaget når du skal fakturere kunden din.

Videre er det alltid nye forbedringer og fikser som bli gjort under panseret.

Fremover har vi også mye spennende vi har jobbet med lenge som nærmer seg ferdigstilling. Det er blant annet:

  1. Mer omfattende budsjetter og rapportering.
  2. Helautomatisk on-boarding av 24SevenOffice brukere.
  3. Timekostnader og andre typer kostnader direkte inn i ordre.
  4. Mulighet for å bli med i flere grupper (teams), samt under-grupper for mer granulær rettighetsstyring.

Prøv Busy i dag

You are now subscribed.
Something went wrong. Try again later...
Gratis og uforpliktende.