HĂ„per du har hatt en god pĂ„ske! đŁ Â Denne mĂ„neden har vi hatt stort fokus pĂ„ Ă„ gjĂžre bruk av Busy med 24SevenOffice sĂ„ sĂžmlĂžst som mulig, blant annet med Busy som eget meny-punkt i 24SevenOffice og en superenkel on-boarding av nye klienter đ  Samtidig har «Teams» fĂ„tt en stor overhaling etter mange etterspĂžrsler! đ„ł
â
Du kan nĂ„ aktivere Busy som menypunkt i 24SevenOffice. Dette kan gjĂžres fra «Innstillinger» â «24SevenOffice», for sĂ„ Ă„ velge «Aktiver Busy i 24SevenOffice-menyen». Merk at dette fĂžrst bare stĂžtter ansatte som bruker innlogging med 24SevenOffice-kontoen sin. For Ă„ aktivere menypunktet mĂ„ integrasjonsbrukeren ha tilgang til brukeradministrasjon i 24SevenOffice.
â
â
NÄ vil menypunktet «Timer» i 24SevenOffice sende deg til Busy. Du vil ogsÄ automatisk vÊre logget inn med riktig konto og pÄ riktig klient. Her kommer ogsÄ mer funksjonalitet som enklere navigering tilbake til 24SevenOffice straks!
â
NÄ har vi gjort en stor endring pÄ rettighetssystemet i Busy, samtidig som vi endret navn fra «Teams» til «Grupper», og lagt inn mye mer funksjonalitet for rettighetsstyring. Du kan nÄ vÊre del av flere grupper, samt opprette undergrupper.
â
â
Dette betyr at du bedre kan modellere rettigheter i Busy etter organisasjonsstrukturen deres. Gruppene kan ogsÄ ha gruppeledere, som gir rettigheter over alle i gruppen og i eventuelle undergrupper, samme rettigheter som tidligere var tilegnet avdelingsledere. Les mer om rettighetsstyring pÄ hjelpesenteret, eller i vÄr artikkel om hvordan du kan bruke grupper til Ä modellere din organisasjon.
Har du brukt «Teams» tidligere vil alle rettighetene forbli det samme, men personer som var avdelingsleder pÄ et team har nÄ blitt satt til «Ansatt» som kan opprette prosjekter, og de er satt som gruppeleder pÄ det eksisterende teamet. Dette er ekvivalent med deres tidligere oppsett.
â
Du kan nÄ bruke vÄrt demo-miljÞ for Ä teste ut Busy i et helt eget arbeidsomrÄde - ferdig satt opp etter best-practice. Bruk det til Ä teste ny funksjonalitet, undersÞk konsekvenser av endring i oppsett og mer. GÄ til https://demo.busy.no/demo eller bla nederst pÄ siden fra busy.no og trykk pÄ «1-Click Demo»-knappen for Ä komme i gang.
â
â
Etter en del tilbakemeldinger har vi nÄ forenklet lunsj som en del av arbeidsuken i Busy, og gjort lunsjtrekk bedre Ä bruke.
Legger du inn lunsj i arbeidsuken slipper dere Ä fÞre lunsj, men kan fortsatt ha riktig start- og sluttid for deres arbeidsuke. Aktiverer du lunsjtrekk vil dere fÞre lunsjen, men denne vil trekkes av fra fÞrste oppfÞring fÞrt den dagen, og bety at dere kun trenger Ä lage en oppfÞring per dag, perfekt for de som kun fÞrer tid pÄ jobb.
â
â
NÄ er en stegvis 24SevenOffice on-boarding tilgjengelig nÄr man skal komme i gang med 24SevenOffice og Busy. Det gjÞr det superenkelt Ä sette opp Busy for nye klienter. Koble integrasjonsbruker, velg arbeidsprosess og inviter ansatte alt i en enkel og informativ guide.
â
â
Du kommer til oppsettet nĂ„r du registrerer en ny konto med 24SevenOffice eller trykker «Kom i gang» fra «Innstillinger» â «24SevenOffice».
Det har vÊrt mye nytt denne mÄneden, og mye er fortsatt under arbeid. Fremover er ordre og kobling til 24SevenOffice fortsatt hovedfokus. Vi skal blant annet gjÞre det superenkelt for 24SevenOffice-partnere Ä aktivere Busy som ny timemodul.