Busy Blogg
Hva var nytt i mars? 🐣

April 7, 2021

Hva var nytt i mars? 🐣

Publisert av:
Even Dalen

Håper du har hatt en god påske! 🐣  Denne måneden har vi hatt stort fokus på å gjøre bruk av Busy med 24SevenOffice så sømløst som mulig, blant annet med Busy som eget meny-punkt i 24SevenOffice og en superenkel on-boarding av nye klienter 🙌  Samtidig har «Teams» fått en stor overhaling etter mange etterspørsler! 🥳

Busy som meny-punkt i 24SevenOffice

Du kan nå aktivere Busy som menypunkt i 24SevenOffice. Dette kan gjøres fra «Innstillinger» → «24SevenOffice», for så å velge «Aktiver Busy i 24SevenOffice-menyen». Merk at dette først bare støtter ansatte som bruker innlogging med 24SevenOffice-kontoen sin. For å aktivere menypunktet må integrasjonsbrukeren ha tilgang til brukeradministrasjon i 24SevenOffice.

Nå vil menypunktet «Timer» i 24SevenOffice sende deg til Busy. Du vil også automatisk være logget inn med riktig konto og på riktig klient. Her kommer også mer funksjonalitet som enklere navigering tilbake til 24SevenOffice straks!

Teams → Grupper

Nå har vi gjort en stor endring på rettighetssystemet i Busy, samtidig som vi endret navn fra «Teams» til «Grupper», og lagt inn mye mer funksjonalitet for rettighetsstyring. Du kan nå være del av flere grupper, samt opprette undergrupper.

Dette betyr at du bedre kan modellere rettigheter i Busy etter organisasjonsstrukturen deres. Gruppene kan også ha gruppeledere, som gir rettigheter over alle i gruppen og i eventuelle undergrupper, samme rettigheter som tidligere var tilegnet avdelingsledere. Les mer om rettighetsstyring på hjelpesenteret, eller i vår artikkel om hvordan du kan bruke grupper til å modellere din organisasjon.

Har du brukt «Teams» tidligere vil alle rettighetene forbli det samme, men personer som var avdelingsleder på et team har nå blitt satt til «Ansatt» som kan opprette prosjekter, og de er satt som gruppeleder på det eksisterende teamet. Dette er ekvivalent med deres tidligere oppsett.

Enkelt demomiljø for testing

Du kan nå bruke vårt demo-miljø for å teste ut Busy i et helt eget arbeidsområde - ferdig satt opp etter best-practice. Bruk det til å teste ny funksjonalitet, undersøk konsekvenser av endring i oppsett og mer. Gå til https://demo.busy.no/demo eller bla nederst på siden fra busy.no og trykk på «1-Click Demo»-knappen for å komme i gang.

Ny og forbedret lunsjtrekk

Etter en del tilbakemeldinger har vi nå forenklet lunsj som en del av arbeidsuken i Busy, og gjort lunsjtrekk bedre å bruke.

Legger du inn lunsj i arbeidsuken slipper dere å føre lunsj, men kan fortsatt ha riktig start- og sluttid for deres arbeidsuke. Aktiverer du lunsjtrekk vil dere føre lunsjen, men denne vil trekkes av fra første oppføring ført den dagen, og bety at dere kun trenger å lage en oppføring per dag, perfekt for de som kun fører tid på jobb.

Ny stegvis 24SevenOffice on-boarding

Nå er en stegvis 24SevenOffice on-boarding tilgjengelig når man skal komme i gang med 24SevenOffice og Busy. Det gjør det superenkelt å sette opp Busy for nye klienter. Koble integrasjonsbruker, velg arbeidsprosess og inviter ansatte alt i en enkel og informativ guide.

Du kommer til oppsettet når du registrerer en ny konto med 24SevenOffice eller trykker «Kom i gang» fra «Innstillinger» → «24SevenOffice».

Det har vært mye nytt denne måneden, og mye er fortsatt under arbeid. Fremover er ordre og kobling til 24SevenOffice fortsatt hovedfokus. Vi skal blant annet gjøre det superenkelt for 24SevenOffice-partnere å aktivere Busy som ny timemodul.

Vil du vite mer om Busy?

Fyll inn skjemaet under så kontakter vi deg for en uforpliktende prat.

Ved å trykke send godtar du vår Privacy and Cookie Policy, og aksepterer å motta relevant digital kommunikasjon (inkl. e-post og annonser) fra Busy.
Takk! Vi tar kontakt med deg snart.
Noe gikk galt. Vennligst prøv igjen …