Busy Blogg
Ny kalenderintegrasjon

April 27, 2020

Ny kalenderintegrasjon

Publisert av:
Even Dalen

I dag har vi lansert en helt ny versjon av vår kalenderintegrasjon med Office 365 og Google Calendar. Den bruker en innboks for å enkelt få oversikt over hendelsene dine, slik at du selv kan bestemme hva som skal bli en del av ditt timegrunnlag. Den fungerer slik:

  1. Hendelser fra kalenderen dukker automatisk opp i innboksen.
  2. Du ser til at Busy har satt riktig prosjekt og arbeidstype.
  3. Godkjenn hendelsen og den blir lagt til i ditt timegrunnlag.

Merk: Alle eksisterende kalenderhendelser etter søndag 26. april er flyttet til den nye innboksen!


Hvordan kommer jeg i gang?
Eksisterende brukere:
Din kalenderintegrasjon har automatisk blitt overført til den nye versjonen. Se etter kalenderikonet på din tidslinje.

Nye brukere:
Koble din kalender under Busy sine innstillinger.
Innstillinger → Integrasjoner → Koble til konto
.


Hvordan fungerer det?
Når du kobler til din kalender vil hendelser fra i dag og en måned frem i tid hentes fra din kalender.

Busy gjetter prosjekt og arbeidstype på hendelsen basert på tittelen til hendelsen og tidligere kategoriserte hendelser. Bruker du og dine kolleger innboksen mer vil Busy bare bli bedre.

Gjøre eventuelle justeringer og godkjenn eller avslå hendelsen. En godkjent hendelse vil legges til på tidslinjen, der den vil fortsette å synkronisere med kalenderen helt til hendelsen er forbigått eller du manuelt kobler den av kalenderen.

Gå til Busy for å koble din kalender  

Vil du vite mer om Busy?

Fyll inn skjemaet under, så kontakter vi deg for en rask intro.