Mens vi går inn i årets andre måned kan du nå bruke en splitter ny lønnsgodkjenning for neste lønnskjøring, og utvide oppføringer i planleggeren ved å dra dem til siden. I tillegg kan du gjenopprette arkiverte prosjektoppgaver, filtrere etter farger i timerapporten og få bedre oversikt med nye kolonner i budsjett- og kapasitetsrapporten. Les alt om nyhetene her ⬇️
Det største vi lanserte i januar måned var den nye lønnsgodkjenningen i Busy. For det første har «Lønn» blitt flyttet ut til et eget punkt i sidemenyen, og funksjonen har fått en ny drakt. Det betyr at det nå er langt mer brukervennlig å få lønnsgrunnlaget sendt over fra Busy til lønnssystemet!
Den nyeste oppdateringen i planleggeren fungerer litt som du kanskje er vant til fra tidslinjen – nå kan du nemlig dra i siden på en dag for å utvide oppføringene til de nærliggende dagene! Hold musepekeren over ønsket dag, og ta tak i den ene siden. Dra så enten til høyre eller venstre, slik som dette ⬇️
PS! Nå har vi også gjort det mulig å endre beskrivelse på flere føringer samtidig i planleggeren – for de som har savnet dette. Det gjør du helt enkelt ved å markere de aktuelle dagene, og deretter klikke på «Endre oppføringer» oppe til venstre.
Enda ny funksjon fra januar er muligheten til å se og gjenopprette arkiverte prosjektoppgaver. For å gjøre dette kan du under Oppgaver klikke på «Se inaktive oppgaver», og dersom du klikker på en av disse oppgavene vil du også kunne trykke på «Gjenopprett».
Med jevne mellomrom har vi i Busy en «Quick Win Bonanza», der vi fikser noen små, men viktige ting, basert på tilbakemeldinger fra dere. Her ble det gjort flere oppdateringer i januar, blant annet:
Vi fortsetter å rulle ut nye oppdateringer utover vinteren, og nå er den nye rettighetsstyringen i Busy rett rundt hjørnet. Mer info om denne vil selvsagt komme til de som har behov for det. I tillegg holder vi på å redesigne gruppeinnstillinger til å bli – you guessed it – mer brukervennlig 💻