Busy

Timeføring

Enkel og effektiv timeføring i et grensesnitt som ligner en kalender. Mange har brukt en kalender før, noe som gjør implementering og opplæring enkelt.

Planlegging

Planlegg og organiser tid, ferie og fravær for deg selv eller for andre. Se flere ansatte samtidig i totaloversikten og få innsikt i hvem som har ledig kapasitet.


Timebank

Automatisk beregning av timedata gir ansatte og ledere oversikt over kapasitet, timesaldo/fleksisaldo, feriesaldo, sykefravær, overtid og mer. Bygget på norske helligdager og tilpasses ansattes arbeidsforhold.

Rapporter

Rapportene gir innsikt i hvordan tiden brukes. Alle hendelser kobles til et prosjekt og en arbeidstype med mulighet for å justere hvor stor del av tiden som er fakturerbar.

24SevenOffice

Koblingen med ERP-systemet 24SevenOffice gjør det mulig å overføre godkjente timer fra Busy til 24SevenOffice. Tiden kan så faktureres direkte til kunden fra økonomisystemet.

Integrert med kalenderen

Bruk kalenderen for å forenkle din timeføring. Koblingen med Office 365 og Google Calendar gjør det mulig å sende og motta invitasjoner i kalenderen du allerede bruker. Hendelser synkroniseres og loggføres automatisk med prosjekt og arbeidstype i Busy.

Arbeidsflyten

  1. Koble til
    Koble din Google eller Office 365 konto til Busy.
  2. Synkroniser
    Busy vil automatisk synkronisere dine kalenderhendelser og koble til prosjekt og arbeidstype basert på innholdet i hendelsen.
  3. Juster
    Gjør eventuelle justeringer på synkroniserte hendelser og verifiser at timegrunnlaget er korrekt. Når hendelsen har passert vil Busy koble seg av den originale kalenderhendelsen og ditt timegrunnlag blir fastsatt.
  • Eksempel:
    Dersom du har et møte med en kunde oppført i kalenderen din, hvor tittelen på møtet er «Befaring hos Hansen AS vedr. byggeprosjekt» vil Busy analysere tittelen og se om det ligner eksisterende prosjekter og arbeidstyper.

    Hvis du i Busy har et prosjekt med navn «Hansen AS» og en arbeidstype med navnet «Befaring» vil Busy automatisk gjøre koblingen og på den måten føre timene for deg.

Vil du vite mer?

Book en demo med en av våre produktspesialister.

Book demo

Logg, planlegg og organiser tid

Alt i et kompakt system, som føles bra å bruke.

Timeføring

Enkel og effektiv timeføring i et grensesnitt som ligner en kalender. Mange har brukt en kalender før, noe som gjør implementering og opplæring enkelt.
Les mer

Planlegging

Planlegg og organiser tid, ferie og fravær for deg selv eller for andre. Se flere ansatte samtidig i totaloversikten og få innsikt i hvem som har ledig kapasitet.
Les mer

Timebank

Automatisk beregning av timedata gir ansatte og ledere oversikt over kapasitet, timesaldo/fleksisaldo, feriesaldo, sykefravær, overtid og mer. Bygget på norske helligdager og tilpasses ansattes arbeidsforhold.
Les mer

Rapporter

Rapportene gir innsikt i hvordan tiden brukes. Generer enkelt timerapporter for prosjekt, personer og arbeidstyper. Tiden kan så godkjennes og overføres til fakturering.
Les mer

Kalender

Integrasjonen med Office 365 og Google Calendar gjør det mulig å sende og motta invitasjoner i kalenderen du allerede bruker, med automatisk synkronisering og loggføring av tiden i Busy.
Les mer

24SevenOffice

Koblingen med ERP-systemet 24SevenOffice gjør det mulig å overføre godkjente timer fra Busy til 24SevenOffice. Tiden kan så faktureres direkte til kunden fra økonomisystemet.
Les mer

Book en demo

Fyll inn skjemaet og bli kontaktet av en av våre dyktige konsulenter som gir deg en demo av Busy – vi hjelper også med kartlegging av din bedrifts behov.

Kontorer

Vi holder til i Oslo og Trondheim.

Besøksadresse

Tordenskiolds Gate 2, 0160 Oslo
Ved å trykke send godtar du vår Privacy and Cookie Policy, og aksepterer å motta relevant digital kommunikasjon (inkl. e-post og annonser) fra Busy.
Takk. Vi tar kontakt med deg fortløpende.
Noe gikk galt. Vennligst prøv igjen.