ANTI gikk for Busy: Skal få bedre oversikt over timebruken i prosjektene

Skrevet av: Mira Zeiffert -

Lesetid: 1 minutt

– Vi valgte Busy fordi det har et godt brukergrensesnitt sammenlignet med mange andre systemer. Det er optimalisert for oss som kreativt byrå, sier daglig leder Kristin Grimstad.

Anti reklamebyrå

ANTI er et anerkjent byrå i sin bransje. De står blant annet bak identiteten til DNB, NRK, reklamer for Coop, NAF og serien «Hjerteslag» – og har vunnet en rekke priser for sine arbeider. Nå skal de ta ytterligere kontroll på arbeidet, med nytt system for timeføring og planlegging av fremtidige prosjekter.

– Vi valgte Busy fordi det har et godt brukergrensesnitt sammenlignet med mange andre systemer. Det er optimalisert for oss som kreativt byrå, sier daglig leder Kristin Grimstad.

Grimstad forteller at hun er begeistret for kalenderintegrasjonen, og ser fremt til å få et mer realistisk bilde av tidsbruken:

– Den gode løsningen for timeføring skal gi oss bedre oversikt over faktisk timebruk i prosjektene, så vi kan planlegge bedre for fremtidige prosjekter, sier hun.

Byrået skal benytte seg av integrasjonen til regnskapssystemet PowerOffice Go.

– Takket være integrasjonen til PowerOffice trenger vi bare opprette et prosjekt én gang. Busy henter prosjektkodene, og det blir rapportert direkte tilbake til regnskapssystemet, sier Grimstad.

– Som et gründereid selskap selv, heier vi på norske gründere, legger hun til.