Timeregistrering
Busy forenkler timeføringen for ansatte, og forbedrer kontrollen for leder. Uansett hvordan du foretrekker å registrere timer får du en brukervennlig løsning i Busy, med valg mellom visuell kalendervisning, oversiktlig timeliste eller digitalt stemplingsur.
Visuell timeføring
Med «dra og slipp»-funksjon i den visuelle kalendervisningen har det aldri vært enklere å planlegge og føre timer. Legg til en beskrivelse, velg prosjekt og arbeidstype – så er timen registrert.
Timelistevisning
I timelisten får du detaljert oversikt over alle timene i uken. Få oversikt over hva som er gjort, og hva som mangler. Perfekt for å bedre timefangsten, eller for deg som foretrekker den tradisjonelle timelisten.
Sjekk inn med stemplingsur
Ved behov for fysisk inn- og utsjekk er det enkelt å sette Busy i stemplingsmodus. Ansatte sjekker raskt inn på arbeidsplassen ved hjelp av egen kode. På samme måte sjekker de ut når de går, og resten fikser Busy.
Integrert med kalenderen
Busy er integrert med Office 365 og Google Calendar. Ved å koble kalenderen din til Busy, registreres hendelser fra kalenderen automatisk. Hold full oversikt ved å godta eller avslå hendelsene i din egen innboks i Busy.
Alltid tilgjengelig
Med timeføringssystemet lett tilgjengelig på nett og mobil blir det naturlig å føre timer mer regelmessig. Mobilappen lar deg føre timer hvor som helst og når som helst, også uten laptop.
Noen av våre kunder
Bli kontaktet for en kort gjennomgang
Book en demo hos oss
Nysgjerrig på om Busy er noe for deg? Bli kontaktet av en av våre konsulenter for å kartlegge dine behov. Vi viser deg hvordan du kan bruke Busy for blant annet timeregistrering, prosjektplanlegging, kapasitetskontroll, prosjektrapporter og mer.
Alt du trenger i ett system
Timeregistrering
Verdens enkleste timeføring
Det skal godt gjøres å finne enklere timeregistrering enn Busy. I den visuelle kalendervisningen kan du registrere timer på få sekunder med «dra og slipp»-funksjon. Få full oversikt over arbeidsuken til både deg og dine kollegaer, og reduser frustrasjon knyttet til timeregistrering.
Prosjektplanlegging
Planlegg tid på prosjekter og personer
Med Busy trenger du ikke et eget verktøy for prosjekt- og timeplanlegging. Systemet lar deg legge inn timer fremover i tid, også for lengre perioder og flere personer samtidig. Tiden dukker så opp på ansattes tidslinje, og blir automatisk loggført i etterkant.
Timebank, ferie og fravær
Automatisk beregning av fleksitid, feriedager og sykefravær
Mens timene registreres, håndteres fleksitid, ferie og fravær i den helautomatiske timebanken. Der får leder innsikt i data for hele avdelingen eller selskapet, mens ansatte får sin egen oversikt over timesaldo, feriesaldo og mer.
Prosjektrapporter
Få kontroll på lønnsomhet i sanntid
Få fullt innsyn i deres økonomiske helse med prosjektrapportene i Busy. Sammenlign planlagt og registrert tid opp mot budsjett, og hent ut detaljerte rapporter. Se ansattes faktureringsgrad og lønnsomhet opp mot kost. Planlegg for økonomisk vekst med Busy.
Ordre til fakturering
Opprett og tilpass ordre
Med Busy kan du opprette og tilasse ordre til fakturering, med de loggførte timene som fakturagrunnlag. Last ned ordren som vedlegg, eller send det direkte til regnskapssystemet ved hjelp av integrasjonene.
Integrasjoner
Send ordre til regnskapssystemet
Når du kobler deg på en av våre regnskapsintegrasjoner, henter Busy kunder, prosjekter, arbeidstyper og produkter direkte fra regnskapssystemet. Ordre sendes automatisk til fakturering når du trykker «Ferdigstill». Bruk Busy sammen med 24SevenOffice, Tripletex, PowerOffice Go, Visma eAccounting, Marathon ERP eller Xledger.
Integrasjoner
Få avtaler fra kalenderen automatisk inn i timeføringssystemet
Med Busy koblet til kalenderen trenger du ikke registrere timer dobbelt opp. Kalenderintegrasjonen henter avtaler fra kalenderen din automatisk. Få oversikt over kalenderen i en egen innboks i Busy, og tildel prosjekt og arbeidstype. Godkjente avtaler blir automatisk lagt på tidslinjen, enten som planlagt eller loggført tid.