Busy Blogg
Få tilgang til flere funksjoner med Busy + Tripletex 🤩

April 22, 2022

Få tilgang til flere funksjoner med Busy + Tripletex 🤩

Publisert av:
Mira Malene Zeiffert

Hei Tripletex-bruker 👋 Drømmer du om et komplett system for timeføring, kapasitetsplanlegging, kalender og timebank? Nå kan du endelig få det – integrert med økonomisystemet!

‍

Spar tid med Busy đź•”

De fleste selskaper har et system for timeføring og et annet for planlegging, med kalenderen som lever ved siden av. I tillegg har mange manuelle prosesser for tilleggsberegning, og mangler kanskje en god løsning for håndtering av ferie og fravær. Det hele kan resultere i mye medgått tid for manuelt arbeid og overføring av data – og det er ikke særlig tidseffektivt.

 

Med Busy er det annerledes. Timeverktøyet lar deg nemlig kombinere flere systemer i én og samme plattform: Planleggeren tilrettelegger for rask organisering av tid, og tilbyr en fullstendig kapasitetskontroll. Den brukervennlige timeføringen kan baseres på tiden som allerede er planlagt, og henter dessuten kalenderhendelser fra Google eller Microsoft 365 automatisk. Ferie og fravær føres direkte i timeføringssystemet, og den helautomatiske timebanken beregner alt av overtid og lønnstillegg, fleksitid, ferie og fravær selv. Resultatet? Minimalt med tid brukt på manuelle prosesser, slik at dere kan bruke tiden på det som er viktig.

‍

 

Bruk Busy med Tripletex!

En god integrasjon mellom time- og økonomisystemet er gjerne nødvendig for en god arbeidsflyt, og nå er en integrasjon mellom Busy og Tripletex klar. Den lar deg hente kunder, prosjekter og produkter direkte inn i Busy, slik at oppsettet er så godt som klart for timeføring. Når timene er ferdig registrert er det enkelt å fakturere dem: Du ferdigstiller ordre i Busy, og de står automatisk klare for utfakturering i Tripletex.

Her kan du lese om hvordan du kommer i gang med integrasjonen!

‍

 

Vil du vite mer om Busy?

Fyll inn skjemaet under, sĂĄ kontakter vi deg for en rask intro.