Busy Blogg
Hva er nytt i april? 🎁

April 30, 2020

Hva er nytt i april? 🎁

Publisert av:
Jonas Klafstad

Her er noe av det som har blitt lansert i april. HÞydepunktet for denne mÄneden er en helt ny og forbedret kalenderintegrasjon vi tror mange kan ha glede av. Utover endringene som fremkommer under, har det vÊrt gjort mange forbedringer «under panseret».


Se den siste versjonen av Busy.


Ny kalenderintegrasjon

FĂžrst koble opp din Google Calendar eller Office 365 konto til Busy fra Innstillinger → Integrasjoner. NĂ„r kontoen din er koblet opp vil Busy synkronisere alle hendelsene dine fra i dag og en kort periode fremover. Hendelsene vil dukke opp i din Innboks som finnes pĂ„ tidslinjen, der du vil finne hendelsen med et foreslĂ„tt prosjekt og arbeidstype basert pĂ„ innholdet i den originale kalenderhendelsen.


Busy gjetter prosjekt og arbeidstype pÄ hendelsen basert pÄ tittelen til hendelsen og tidligere kategoriserte hendelser. Bruker du og dine kolleger innboksen mer vil Busy bare bli bedre. Trykk godkjenn for Ä legge hendelsen inn pÄ tidslinjen, hvor den vil forsette Ä synkronisere til hendelsen er forbigÄtt.

​


Enklere invitasjon av kolleger

NÄ kan du sende ut invitasjoner til flere e-poster samtidig, som igjen gjÞr oppsettet av Busy raskere. Velg om de ansatte skal opprette konto med e-post og passord, om de skal bruke sin Google konto eller om de skal kunne velge selv. Dersom man krever innlogging med e-post og passord kan man ogsÄ kreve at registreringen skal skje med samme e-post som invitasjonen ble sendt til. Dette gjÞr det enklere Ä passe pÄ at alle bruker sin jobbmail under registrering.

​


Oversikt tilgjengelig for alle brukere

Oversikten er super for Ă„ se hvem som er tilgjengelige pĂ„ teamet, og fĂžre tid over lengre perioder. NĂ„ som alle har tilgang til oversikten kan flere enkelt fĂžre ferie, interntid eller annet arbeid over lengre perioder.‍

‍

Tips: Bruker arbeidsomrÄdet Timebank vil Busy se pÄ arbeidsdagen din for Ä velge nÄr oppfÞringen starter og slutter, slik at du enkelt kan fÞre timer for hele dagen med kun ett trykk!

​


24SevenOffice fĂžrstegangsoppsett

NĂ„ har vi laget et eget fĂžrstegangsoppsett for selskaper som kobler opp Busy til 24SevenOffice. Sett opp din 24SevenOffice klient, koble de ansatte i Busy til sine respektive 24SevenOffice kontakter, og start oppsettet.

​

‍

Under fĂžrstegangsoppsettet vil Busy automatisk koble alle de ansatte pĂ„ riktige prosjekter, samt sette de riktige rollene. Arbeidstypene vil kobles til riktig prosjekt og timeprisen vil settes basert pĂ„ hva som ble brukt i 24SevenOffice. Til slutt velges det om prosjektet er fakturerbart eller ikke. FĂžrstegangsoppsettet finner du pĂ„ Innstillinger → Integrasjoner → ArbeidsomrĂ„de.‍

‍

Merk: FĂžrstegangsoppsettet vil kunne overskrive prosjektinnstillinger, og bĂžr derfor kun kjĂžres ved fĂžrste oppsett.


Standard oppsett for timepris

NĂ„ kan du velge hva som skal vĂŠre standard oppsett for timepris for ditt arbeidsomrĂ„de. Nyttig dersom ditt selskap ofte bruker samme oppsett for timepris (per bruker, per prosjekt eller per arbeidstype). Dette finner du pĂ„ Innstillinger → ArbeidsomrĂ„de.


Se den siste versjonen av Busy.

Vil du vite mer om Busy?

Fyll inn skjemaet under, sÄ kontakter vi deg for en rask intro.