I sommer har vi jobbet med mye ny funksjonalitet — I denne artikkelen går vi gjennom de største endringene som kom i juli og august!
Mange elsker å enkelt kunne loggføre, endre og flytte på tid ved hjelp av Busy sitt kalendergrensesnitt. Likevel er det noen tilfeller der det ikke er så viktig å se akkurat når på dagen arbeidet ble gjort, men heller å kunne føre på varighet. Vi har derfor lagt til en stor grønn knapp øverst på tidslinjen, der man enkelt kan føre tid på en ny måte.
Etter tilbakemelding fra dere har vi nå støtte for ukentlig, månedlig, kvartalsvis og årlig prosjektbudsjett.
Mange bruker nesten utelukkende mobilappene for å føre tid, og vi har nå oppdatert de med prosjektnumre og mulighet for å velge lønnsart og åpne prosjekter under føring av tid. I samme slengen har vi fikset en del mindre problemer, så appene er raskere og mer stabile! 🏎
Vi har jobbet mye med å forbedre koblingen mellom Busy og 24SevenOffice, og jobber med å gjøre opplevelsen så sømløs som mulig. Nå er det mulig å opprette prosjekter direkte fra Busy, og med én gang ha de tilgjengelige i 24SevenOffice. Vi har også lagt til en mulighet for å koble sammen kundene i Busy med kundene i 24SevenOffice. I samme slengen har vi også forbedret førstegangsoppsettet, der prosjekter, deltagere, arbeidstyper og kunder nå blir koblet automatisk.