Journey er et performance marketing-byrå som består av 50 kloke hoder i Norge og Sverige. De hjelper kunder med digital synlighet, merkevarehåndtering, UX og utvikling.
Nå har byrået gått for et universelt timesystem for de ansatte – og valget falt på Busy 🎉
– En av de tingene som er mest irriterende er å bruke masse tid på er timeføring. Vi valgte Busy for at det skal være enklere å bruke, og for å få en god oversikt over timebruken vår, sier COO Malin Maarud.
Maarud mener Busy leverer en god løsning for timer, forteller at produktet skal brukes aktivt for å sikre både timeføring og lønnsomhet i selskapet.
– Et godt timeføringssystem er også et viktig verktøy for lederne våre, slik at vi kan ivareta de ansatte på best mulig måte og sikre gode arbeidsdager, sier hun.
Maarud har ikke bare fått et godt inntrykk av Busy som produkt, men legger også vekt på selve selskapet:
– Vi liker at Busy er et norskt gründerselskap. Når løsningen også fungerer så godt er det fint å kunne støtte opp under en slik bedrift. Vi får god oppfølging, slik at det har vært lett å komme i gang.