Mvh har signert med Busy: Nå skal timeføring bli mindre smertefullt
Skrevet av: Mira Zeiffert -
Lesetid: 1 minutt
– Vi valgte Busy fordi det er et selskap som har spesialisert seg innenfor den kreative bransjen. Verktøyet er skreddersydd for oss, og de kjenner våre behov, forteller Merete Valseth, som er prosjektleder i selskapet.
Mvh ønsker å være bindeleddet mellom det som sies (kommunikasjonen) og den som sier det (kunden). Reklame-, teknologi- og designbyrået rommer 20 ansatte – som nå håper å bruke mindre tid på timeføring i tiden fremover.
– Vi håper det blir enklere for våre ansatte å føre timer. Det er jo noe de fleste synes er litt stress, men det er viktig både for oss og for kundene våre, sier Valseth.
Med Busy skal Mvh frigjøre tid til å gjøre mer av det de lever av, nemlig å løse problemer for kundene sine. I tillegg til å forenkle timeføringen, skal Mvh bruke systemet som et referansegrunnlag til å sette opp budsjetter.
Så langt er inntrykket av systemet veldig godt, forteller Valseth:
– Vi synes det er fint å få en visuell fremstilling av timer. At man kan synkronisere med kalender er også supert, for da er mye av jobben allerede gjort.