Vi lader opp til Gullblyanten ved å hedre favorittkampanjene fra året som gikk – håndplukket fra egen kundebase.
Som systemleverandør for et stort utvalg kreative byråer, er det vår glede å sponse en av de gjeveste prisutdelingene i bransjen. I 2022 dukket det opp rekordmange gode prosjekter fra kundene våre. Vi har gått løs på (den nærmest umulige) oppgaven å plukke ut våre favoritter for å lade opp til Gullblyanten!
Stor favoritt fra en stor kunde, nemlig Try. Denne er morsom, kreativ og helt unik – vi kommer i hvert fall aldri til å glemme at Telia var først ute med 5G!
Uavhengig av hva man måtte mene om denne saken, synes vi det er godt gjort å bruke dagsaktuelle hendelser fra politikk og samfunn i en kampanje. Det krever litt ekstra årvåkenhet, og det synes vi de flinke folka i Los & Co skal få en applaus for.
Dette budskapet er viktig for oss, særlig etter at vi selv mottok kritikk for å stå opp for Pride på plattformen vår. Kampanjen setter ord på en tanke vi selv tenkte, men ikke helt turte å si høyt – det gjorde derimot Fuel Reklamebyrå.
Vi elsker hunder. Det er derfor ekstra trist å tenke på at mange hunder sto hjemløse etter koronapandemien. Denne utfordringen har WAL løst på en ekstraordinær måte, og vi håper mange boligkjøpere fikk øynene opp for de firbente som et resultat av kampanjen.
Med strømpriser som går bananas om dagen er denne lett å identifisere seg med. To ganger hurra for dobbelt kundesamarbeid; både WAL og Einar Film & Fortellinger!
Nok en gang må vi trekke frem våre gode venner i Los & Co, for denne kampanjen er umulig å overse. Den var i sin tid svært aktuell, og selv om vi ikke lenger føler på pandemien i hverdagen, glemmer vi aldri denne.
Vi gleder oss til å heie frem kundene våre; sees på Gullblyanten 2022!