Det er på tide å ta farvel med sommeren, og med september her er det også tid for nyhetsbrev 🍃 Busy-teamet startet august med to nye ansatte, noe du som bruker vil dra mye nytte av fremover. I tillegg har vi lansert en ny integrasjon, forbedret prosjekthåndtering, muliggjort tilpasning av timepriser per person og arbeidstype – og ikke minst samlet våre tips og triks til deg i et eget blogginnlegg ⬇️
Før vi går løs på den nye funksjonaliteten i august, ønsker vi å dele det viktigste blogginnlegget fra måneden: «Tips, triks og smude snarveier i Busy». Mange har forespurt en oversikt over hvilke hurtigtaster og snarveier som finnes i Busy, for eksempel kopiering og splitting av timer. Dermed har vi dedikert en artikkel til det du trenger å vite for å planlegge og føre timer enda raskere i Busy 🚀
(PS! Husk å lagre blogginnlegget til senere.)
Den største oppdateringen som kom i august var vår nye integrasjon med Visma eAccounting. Ved hjelp av den kan du hente prosjekter, kunder og produkter fra regnskapssystemet inn i timeverktøyet, mens ordre sendes tilbake for fakturering. I tillegg har vi forenklet oppsettet av nye integrasjoner i Busy, med en bedre visning i innstillingene.
I løpet av måneden har vi jobbet mye med å forbedre håndteringen av prosjekter i Busy, slik at du skal slippe å gjøre dette i andre systemer. Det innebærer blant annet at det har kommet et valgfritt beskrivelsesfelt på prosjekter. For en del selskaper med regnskapsintegrasjoner har det også blitt mulig å legge til en standard fakturatekst på ordre, velge avdeling og legge til referansenummer og kundereferanse.
I august har vi lansert nok en oppdatering for å forenkle administrering i Busy: timepriser per person og per arbeidstype. Ved hjelp av dette kan du endelig legge inn ulike timepriser på ulike personer/arbeidstyper, uten å forlate timeverktøyet.
Vi kan med glede annonsere to nyansettelser hos oss, hvilket du som Busy-bruker kommer til å merke i hverdagen fremover. Med en UX-designer på laget har vi allerede startet på flere prosjekter rundt brukeropplevelsen din i Busy, med fokus på å forbedre eksisterende funksjoner. I tillegg vil vi nå redusere svartid i vår support-chat og introdusere alle kunder for vår nye Customer Experience Manager, som vil fremover vil håndtere det meste rundt kundeopplevelser.
Gjennom måneden som var har vi startet på flere større prosjekter i Busy, noe du vil kunne se resultatet av utover høsten. Blant annet ser vi på hvordan vi kan forbedre rettighetsstyringen – både for å gjøre det enklere, men også gi mulighet til å tilpasse hvem som har tilgang til spesifikke funksjoner. Et annet prosjekt vi jobber med er redesign av sidene for innstillinger, der vi nå jobber med prosjektinnstillingene.