Nytt i august: Tips & triks, Visma eAccounting, prosjekthåndtering og timepriser
Skrevet av: Mira Zeiffert -
Lesetid: 1 minutt
Det er på tide å ta farvel med sommeren, og med september her er det også tid for nyhetsbrev 🍃 Vi startet august med to nye ansatte, noe du som Busy-bruker vil dra mye nytte av fremover. I tillegg har vi lansert en ny integrasjon, forbedret prosjekthåndtering, muliggjort tilpasning av timepriser per person og arbeidstype – og ikke minst samlet våre tips og triks til deg i et eget blogginnlegg!
Tips, triks og snarveier
Før vi går løs på den nye funksjonaliteten i august, ønsker vi å dele det viktigste blogginnlegget fra måneden: «Tips, triks og smude snarveier i Busy». Mange har forespurt en oversikt over hvilke hurtigtaster og snarveier som finnes i Busy, for eksempel kopiering og splitting av timer. Dermed har vi dedikert en artikkel til det du trenger å vite for å planlegge og føre timer enda raskere i Busy.
(PS! Husk å lagre blogginnlegget til senere.)
Visma eAccounting og oppsett av integrasjoner
Den største oppdateringen som kom i august var vår nye integrasjon med Visma eAccounting. Ved hjelp av den kan du hente prosjekter, kunder og produkter fra regnskapssystemet inn i timeverktøyet, mens ordre sendes tilbake for fakturering. I tillegg har vi forenklet oppsettet av nye integrasjoner i Busy, med en bedre visning i innstillingene.
Prosjekthåndtering
I løpet av måneden har vi jobbet mye med å forbedre håndteringen av prosjekter i Busy, slik at du skal slippe å gjøre dette i andre systemer. Det innebærer blant annet at det har kommet et valgfritt beskrivelsesfelt på prosjekter. For en del selskaper med regnskapsintegrasjoner har det også blitt mulig å legge til en standard fakturatekst på ordre, velge avdeling og legge til referansenummer og kundereferanse.