Busy Blogg
Nytt i desember: PowerOffice Go, brukerbudsjetter, flerkundeprosjekter og viderefakturering 🤩

January 4, 2022

Nytt i desember: PowerOffice Go, brukerbudsjetter, flerkundeprosjekter og viderefakturering 🤩

Publisert av:
Mira Malene Zeiffert

Godt nyttår! 🎇 Håper dere alle har hatt en hyggelig juletid og er klare til å ta fatt på nye utfordringer i året som kommer. Vi har som mange andre hatt litt ferie fra utvikling, men mye ble gjort i applikasjonen før den tid. Her kan du lese om hva som var nytt i desember!


Integrasjon med PowerOffice Go og Zapier

Noen har kanskje allerede fått med seg at vi har jobbet med å lage en integrasjon til PowerOffice Go? Nå er integrasjonen klar, slik at du kan hente prosjekter, aktiviteter, kunder og produkter fra PowerOffice Go inn i Busy. Det betyr at ordre som ferdigstilles i Busy kommer klare til gjennomgang og fakturering i PowerOffice 🎉 Les hvordan du kommer i gang med integrasjonen her.


Vi kan heller ikke glemme å nevne at integrasjonen med Zapier er klar. Den gjør det mulig å automatisere handlinger mellom Busy og andre applikasjoner helt uten kode. Bruk denne linken for å sette opp integrasjonen!


Ekspandering i brukerbudsjetter 

Du har vel fått med deg at det har kommet brukerbudsjetter i Busy? Eller kjenner du det kanskje bedre som personbudsjetter? Kjært barn har mange navn, men denne funksjonen er det mange bedrifter som vil nyte godt av i tiden fremover! Med brukerbudsjetter får dere full oversikt over blant annet faktureringsgrad, dekningsbidrag og dekningsgrad per person. 


Nylig gjorde vi en oppgradering i brukerbudsjettene, der du nå får et enklere oppsett og kan ekspandere budsjettene per måned. Dette gjør det for eksempel lett å overstyre budsjett de månedene dere forventer lavere faktureringsgrad, og gjør det mulig å se budsjettrapporten månedsvis per person.



Flerkundeprosjekter på mobil og viderefakturering via ordre

Vi har også jobbet med flere større og mindre forbedringer i desember. Blant disse er flerkundeprosjekter, som nå har blitt tilgjengelig på mobil. Ikke minst har vi muliggjort viderefakturering via ordre, som offisielt lanseres i januar! Nå kan man blant annet legge ved PDF-vedlegg for viderefakturering. Du kan aktivere det fra «Innstillinger» → «Beta».


Vi ser stort frem til et nytt år, og gleder oss til å lage spennende funksjoner for dere i de kommende månedene. I januar jobber vi blant annet med funksjonalitet for å spesifisere prosjektbudsjett per oppgave, arbeidstype eller person. I tillegg kommer det drag-and-drop av timer i planleggeren, og mulighet for å se og endre timer for flere personer samtidig på tidslinjen. Vi jobber dessuten med en integrasjon til enda et økonomisystem, nemlig Xledger! 


Ha en trivelig januar videre ✨


Vil du vite mer om Busy?

Fyll inn skjemaet under, så kontakter vi deg for en rask intro.