Reklamekollektivet effektiviserer prosessene: Skal gjøre timeføringen gøy for alle

Skrevet av: Mira Zeiffert -

Lesetid: 1 minutt

Reklamebyrået Reklamekollektivet valgte Busy for å effektivisere prosesser under en vekstfase. – Forhåpentligvis kommer vi til å spare en del tid fremover, sier kreativ leder Thomas Birkeland.

Reklamekollektivet

Reklamekollektivet har byttet til Busy for å effektivisere prosesser under en vekstfase. I hovedsak skal de benytte verktøyet for timeoversikt og timeføring.

– Forhåpentligvis kommer vi til å spare en del tid fremover. Det er veldig fint at det er intuitivt og lett å bruke, slik at vi ikke trenger å bruke masse tid på opplæring for å forstå gangen i det, forteller Thomas Birkeland.

Han er partner og kreativ leder i byrået, som driver med merkevarestrategi, reklame og design. De jobber med merkevarer som blant annet Cutters, Frende Forsikring og Sbanken.

– Jeg registrerte meg som betabruker i Busy allerede rundt 2019, og før sommeren i år registrerte vi oss på nytt. Vi ønsket oss én superenkel plattform til å kombinere timeføring, planlegging og økonomi. Det føler jeg Busy har lykkes med, og det har vært gøy å følge med helt fra «back in the days», sier Birkeland.

Han ser frem til å få en litt enklere arbeidshverdag med Busy.

– Vi kan fremdeles ikke kvitte oss helt med oppgaveverktøyet, men vi liker at det blir lettere å føre timer; både for oss som liker sånt, men også de som ikke gjør det. Det er fint at timeføringen kan bli gøy for alle.