Spirit Gruppen AS går til Busy for enda bedre kontroll på tidsbruken

Skrevet av: Mira Zeiffert -

Lesetid: 1 minutt

Til det kreative arbeidet behøver Spirit Gruppen AS å allokere tid, hvilket de hittil har håndtert manuelt. Nå har de imidlertid tatt steget mot en bedre og mer oversiktlig tidsallokering: De har signert kontrakt med Busy.

spirit gruppen gar til busy

‍Spirit er et retailbyrå med fokus på kundereisen i og rundt dagligvare og detaljhandel. De utvikler kreative konsepter og helhetlig visuell kommunikasjon for kjente merkevarer som Tine, Coca Cola, Coop Handel og Mills.

Til det kreative arbeidet behøver de å allokere tid, hvilket de hittil har håndtert manuelt. Nå har de imidlertid tatt steget mot en bedre og mer oversiktlig tidsallokering: De har signert kontrakt med Busy.

– Nå kan vi i større grad gå ned på timenivå for å se over tiden og få bedre kontroll på tidsbruken, både på detaljnivå og i det store bildet, sier daglig leder Kristoffer Broeng Gjennestad.

Byrået ønsket seg et enkelt og ukomplisert timesystem, og derfor falt valget på Busy, forteller han.

– Særlig for de kreative er det viktig at systemene er intuitive og lite tidkrevende. Busy løser det bra fordi det er laget av folk med det samme utgangspunktet. Det kommer garantert til å bli et nyttig verktøy for oss, sier han.