Slutt fred med prosjektplanleggingen
Byråer som jobber kreativt kan styre det meste i Busy. Planlegg prosjekter og registrer timer i ett og samme system, legg inn budsjetter eller fastpris og få full innsikt med prosjektrapporter.
Planlegg for lengre perioder og flere personer
Med Busy trenger du ikke et eget verktøy for planlegging. Systemet lar deg planlegge timer fremover i tid, også for lengre perioder og flere personer i én handling. Bare velg person, klikk og dra dit du ønsker.
Planlegging og timeregistrering i ett
Hvorfor registrere timene i eget system, når du kan få planlegging og timeregistrering kombinert? Med tiden lagt inn i Busy på forhånd består timeføringen helt enkelt av å justere endringer fra den opprinnelige planen.
En oversikt du har drømt om
Få full kontroll på ressurser både i nåtid og fremtid. Se hva de ansatte jobber med og når de er tilgjengelige, og få utfyllende rapporter på loggført og planlagt tid opp mot kapasitet.
Integrert med kalenderen
Busy er integrert med Office 365 og Google Calendar. Ved å koble kalenderen din til Busy, registreres hendelser fra kalenderen helt automatisk – og legges som planlagte hendelser på tidslinjen.
Planlegg timer og prosjekter med minimal innsats
Få oversikt over de ansatte og trafikker tid på prosjektene med dra og slipp-funksjon. Tiden legger seg automatisk på de ansatte sin tidlinje, og timeføringen består kun av å justere endringer fra den opprinnelige planen.
Automatisk kobling til kalenderen
Med integrasjon til kalenderen henter Busy dine møter og avtaler helt automatisk. Hold kontroll på hva som kommer inn ved hjelp av innboksen, og legg til ønsket prosjekt og arbeidstype – så slipper du å loggføre på nytt i etterkant.
Full kontroll på prosjekter og lønnsomhet
Legg inn budsjett med timeantall eller beløp på prosjektet. Følg aktivt med på budsjettstatus, og bruk innsikten fra de til å ta bedre avgjørelser eller øke lønnsomheten.
Integrert med regnskapssystemet
For en bedre flyt mellom timer og tall er Busy integrert med en rekke regnskapssystemer. Prosjekter og arbeidstyper hentes automatisk fra regnskapssystemet, og i etterkant av timeføring kan du sende ordre tilbake for fakturering. Bruker du 24SevenOffice vil systemene speiles.
Noen av våre kunder
Bli kontaktet for en kort gjennomgang
Book en demo hos oss
Nysgjerrig på om Busy er noe for deg? Bli kontaktet av en av våre konsulenter for å kartlegge dine behov. Vi viser deg hvordan du kan bruke Busy for blant annet timeregistrering, prosjektplanlegging, kapasitetskontroll, prosjektrapporter og mer.
Alt du trenger i ett system
Timeregistrering
Verdens enkleste timeføring
Det skal godt gjøres å finne enklere timeregistrering enn Busy. I den visuelle kalendervisningen kan du registrere timer på få sekunder med «dra og slipp»-funksjon. Få full oversikt over arbeidsuken til både deg og dine kollegaer, og reduser frustrasjon knyttet til timeregistrering.
Prosjektplanlegging
Planlegg tid på prosjekter og personer
Med Busy trenger du ikke et eget verktøy for prosjekt- og timeplanlegging. Systemet lar deg legge inn timer fremover i tid, også for lengre perioder og flere personer samtidig. Tiden dukker så opp på ansattes tidslinje, og blir automatisk loggført i etterkant.
Timebank, ferie og fravær
Automatisk beregning av fleksitid, feriedager og sykefravær
Mens timene registreres, håndteres fleksitid, ferie og fravær i den helautomatiske timebanken. Der får leder innsikt i data for hele avdelingen eller selskapet, mens ansatte får sin egen oversikt over timesaldo, feriesaldo og mer.
Prosjektrapporter
Få kontroll på lønnsomhet i sanntid
Få fullt innsyn i deres økonomiske helse med prosjektrapportene i Busy. Sammenlign planlagt og registrert tid opp mot budsjett, og hent ut detaljerte rapporter. Se ansattes faktureringsgrad og lønnsomhet opp mot kost. Planlegg for økonomisk vekst med Busy.
Ordre til fakturering
Opprett og tilpass ordre
Med Busy kan du opprette og tilasse ordre til fakturering, med de loggførte timene som fakturagrunnlag. Last ned ordren som vedlegg, eller send det direkte til regnskapssystemet ved hjelp av integrasjonene.
Integrasjoner
Send ordre til regnskapssystemet
Når du kobler deg på en av våre regnskapsintegrasjoner, henter Busy kunder, prosjekter, arbeidstyper og produkter direkte fra regnskapssystemet. Ordre sendes automatisk til fakturering når du trykker «Ferdigstill». Bruk Busy sammen med 24SevenOffice, Tripletex, PowerOffice Go, Visma eAccounting, Marathon ERP eller Xledger.
Integrasjoner
Få avtaler fra kalenderen automatisk inn i timeføringssystemet
Med Busy koblet til kalenderen trenger du ikke registrere timer dobbelt opp. Kalenderintegrasjonen henter avtaler fra kalenderen din automatisk. Få oversikt over kalenderen i en egen innboks i Busy, og tildel prosjekt og arbeidstype. Godkjente avtaler blir automatisk lagt på tidslinjen, enten som planlagt eller loggført tid.