Slutt fred med prosjektplanleggingen
Byråer som jobber kreativt kan styre det meste i Busy. Planlegg prosjekter og registrer timer i ett og samme system, legg inn budsjetter eller fastpris og få full innsikt med prosjektrapporter.
Planlegg for lengre perioder og flere personer
Med Busy trenger du ikke et eget verktøy for planlegging. Systemet lar deg planlegge timer fremover i tid, også for lengre perioder og flere personer i én handling. Bare velg person, klikk og dra dit du ønsker.
Planlegging og timeregistrering i ett
Hvorfor registrere timene i eget system, når du kan få planlegging og timeregistrering kombinert? Med tiden lagt inn i Busy på forhånd består timeføringen helt enkelt av å justere endringer fra den opprinnelige planen.
En oversikt du har drømt om
Få full kontroll på ressurser både i nåtid og fremtid. Se hva de ansatte jobber med og når de er tilgjengelige, og få utfyllende rapporter på loggført og planlagt tid opp mot kapasitet.
Integrert med kalenderen
Busy er integrert med Office 365 og Google Calendar. Ved å koble kalenderen din til Busy, registreres hendelser fra kalenderen helt automatisk – og legges som planlagte hendelser på tidslinjen.
Planlegg timer og prosjekter med minimal innsats
Få oversikt over de ansatte og trafikker tid på prosjektene med dra og slipp-funksjon. Tiden legger seg automatisk på de ansatte sin tidlinje, og timeføringen består kun av å justere endringer fra den opprinnelige planen.
Automatisk kobling til kalenderen
Med integrasjon til kalenderen henter Busy dine møter og avtaler helt automatisk. Hold kontroll på hva som kommer inn ved hjelp av innboksen, og legg til ønsket prosjekt og arbeidstype – så slipper du å loggføre på nytt i etterkant.
Full kontroll på prosjekter og lønnsomhet
Legg inn budsjett med timeantall eller beløp på prosjektet. Følg aktivt med på budsjettstatus, og bruk innsikten fra de til å ta bedre avgjørelser eller øke lønnsomheten.
Integrert med regnskapssystemet
For en bedre flyt mellom timer og tall er Busy integrert med en rekke regnskapssystemer. Prosjekter og arbeidstyper hentes automatisk fra regnskapssystemet, og i etterkant av timeføring kan du sende ordre tilbake for fakturering. Bruker du 24SevenOffice vil systemene speiles.
Hva sier kundene?
"Vi har benyttet Busy i flere år og er utrolig fornøyd med oversikten vi får over timebudsjettene for hvert enkelt prosjekt. Som byrå kan vi både trafikkere tid og føre timene i ett og samme system, noe som er helt supert for oss. Anbefales!"
Camilla Hovind
Head of Operations i JCP PRAD
Les kundehistorien
"Busy har gjort arbeidshverdagen enklere. Ansatte fører nå timer mer regelmessig, det er lett å ta ut rapporter og vi holder bedre oversikt. Busy har inspirert oss til å forenkle våre faktureringsrutiner og jeg vil anbefale Busy til alle som ønsker en en enklere måte å føre timer på."
Janicke Kielland
Økonomi- og HR-leder i Bas
Les kundehistorien
"Vi bruker Busy for å få oversikt over timebudsjetter og kundetid. Vi får også en god innsikt i om hvordan vi jobber er effektivt. Verktøyet fungerer bedre enn alt annet vi har testet!"
Vegard Rake
Head of Performance Marketing i Enklere Valg
Les kundehistorien
Bli kontaktet for en kort gjennomgang
Book en demo hos oss
Nysgjerrig på om Busy er noe for deg? Bli kontaktet av en av våre konsulenter for å kartlegge dine behov. Vi viser deg hvordan du kan bruke Busy for blant annet timeregistrering, prosjektplanlegging, kapasitetskontroll, prosjektrapporter og mer.