Slutt fred med prosjektplanleggingen

Byråer som jobber kreativt kan styre det meste i Busy. Planlegg prosjekter og registrer timer i ett og samme system, legg inn budsjetter eller fastpris og få full innsikt med prosjektrapporter.

Planlegg for lengre perioder og flere personer

Med Busy trenger du ikke et eget verktøy for planlegging. Systemet lar deg planlegge timer fremover i tid, også for lengre perioder og flere personer i én handling. Bare velg person, klikk og dra dit du ønsker.

Planlegg for flere

Planlegging og timeregistrering i ett

Hvorfor registrere timene i eget system, når du kan få planlegging og timeregistrering kombinert? Med tiden lagt inn i Busy på forhånd består timeføringen helt enkelt av å justere endringer fra den opprinnelige planen.

Busy app tidslinje

En oversikt du har drømt om

Få full kontroll på ressurser både i nåtid og fremtid. Se hva de ansatte jobber med og når de er tilgjengelige, og få utfyllende rapporter på loggført og planlagt tid opp mot kapasitet.

Kapasitetsoversikt

Integrert med kalenderen

Busy er integrert med Office 365 og Google Calendar. Ved å koble kalenderen din til Busy, registreres hendelser fra kalenderen helt automatisk – og legges som planlagte hendelser på tidslinjen.

kalender integrasjon

Planlegg timer og prosjekter med minimal innsats

Få oversikt over de ansatte og trafikker tid på prosjektene med dra og slipp-funksjon. Tiden legger seg automatisk på de ansatte sin tidlinje, og timeføringen består kun av å justere endringer fra den opprinnelige planen.

Verktøy for prosjektplanlegging

Automatisk kobling til kalenderen

Med integrasjon til kalenderen henter Busy dine møter og avtaler helt automatisk. Hold kontroll på hva som kommer inn ved hjelp av innboksen, og legg til ønsket prosjekt og arbeidstype – så slipper du å loggføre på nytt i etterkant.

kalender integrasjon

Full kontroll på prosjekter og lønnsomhet

Legg inn budsjett med timeantall eller beløp på prosjektet. Følg aktivt med på budsjettstatus, og bruk innsikten fra de til å ta bedre avgjørelser eller øke lønnsomheten.

Integrert med regnskapssystemet

For en bedre flyt mellom timer og tall er Busy integrert med en rekke regnskapssystemer. Prosjekter og arbeidstyper hentes automatisk fra regnskapssystemet, og i etterkant av timeføring kan du sende ordre tilbake for fakturering. Bruker du 24SevenOffice vil systemene speiles.

Integrert med systemene dine

Bli kontaktet for en kort gjennomgang

Book en demo hos oss


Nysgjerrig på om Busy er noe for deg? Bli kontaktet av en av våre konsulenter for å kartlegge dine behov. Vi viser deg hvordan du kan bruke Busy for blant annet timeregistrering, prosjektplanlegging, kapasitetskontroll, prosjektrapporter og mer.

Lyst til å vite mer om Busy? Book en demo når det passer deg! Vi viser deg hvordan du kan bruke Busy for blant annet timeregistrering, prosjektplanlegging, kapasitetskontroll, prosjektrapporter og mer.

Alt du trenger i ett system

Hopp over

Timeregistrering

Verdens enkleste timeføring

Det skal godt gjøres å finne enklere timeregistrering enn Busy. I den visuelle kalendervisningen kan du registrere timer på få sekunder med «dra og slipp»-funksjon. Få full oversikt over arbeidsuken til både deg og dine kollegaer, og reduser frustrasjon knyttet til timeregistrering.

Timeregistrering

Prosjektplanlegging

Planlegg tid på prosjekter og personer

Med Busy trenger du ikke et eget verktøy for prosjekt- og timeplanlegging. Systemet lar deg legge inn timer fremover i tid, også for lengre perioder og flere personer samtidig. Tiden dukker så opp på ansattes tidslinje, og blir automatisk loggført i etterkant.

Prosjektplanlegging

Timebank, ferie og fravær

Automatisk beregning av fleksitid, feriedager og sykefravær

Mens timene registreres, håndteres fleksitid, ferie og fravær i den helautomatiske timebanken. Der får leder innsikt i data for hele avdelingen eller selskapet, mens ansatte får sin egen oversikt over timesaldo, feriesaldo og mer.

timebank

Prosjektrapporter

Få kontroll på lønnsomhet i sanntid

Få fullt innsyn i deres økonomiske helse med prosjektrapportene i Busy. Sammenlign planlagt og registrert tid opp mot budsjett, og hent ut detaljerte rapporter. Se ansattes faktureringsgrad og lønnsomhet opp mot kost. Planlegg for økonomisk vekst med Busy.

Rrosjektrapporter

Ordre til fakturering

Opprett og tilpass ordre

Med Busy kan du opprette og tilasse ordre til fakturering, med de loggførte timene som fakturagrunnlag. Last ned ordren som vedlegg, eller send det direkte til regnskapssystemet ved hjelp av integrasjonene.

Ferdigstilt ordre

Integrasjoner

Send ordre til regnskapssystemet

Når du kobler deg på en av våre regnskapsintegrasjoner, henter Busy kunder, prosjekter, arbeidstyper og produkter direkte fra regnskapssystemet. Ordre sendes automatisk til fakturering når du trykker «Ferdigstill». Bruk Busy sammen med 24SevenOffice, Tripletex, PowerOffice Go, Visma eAccounting, Marathon ERP eller Xledger.

Alle integrasjoner

Integrasjoner

Få avtaler fra kalenderen automatisk inn i timeføringssystemet

Med Busy koblet til kalenderen trenger du ikke registrere timer dobbelt opp. Kalenderintegrasjonen henter avtaler fra kalenderen din automatisk. Få oversikt over kalenderen i en egen innboks i Busy, og tildel prosjekt og arbeidstype. Godkjente avtaler blir automatisk lagt på tidslinjen, enten som planlagt eller loggført tid.

Kalenderintegrasjon innboks