Busy Blogg
Hva er nytt i juni? 🏖

July 1, 2021

Hva er nytt i juni? 🏖

Publisert av:
Mira Malene Zeiffert

Sommeren er her, og juni tok med seg varmen til store deler av landet. Vi har imidlertid kost oss med aircondition på kontoret og solrike lunsjpauser for å jobbe videre med Busy. Denne måneden har det kommet flere gode oppdateringer som vi gleder oss til å la dere bruke!


Enda bedre rapporter

Som noen allerede vet, har rapportene fått en stor forbedring. Alle detaljene rundt oppdateringen finner du i dette blogginnlegget. Oppsummert er endringene som følger: nytt dashbord med status på prosjektbudsjetter og snarveier til diverse nyttige rapporter, deriblant ufakturerte timer og fravær. I tillegg har vi gjort mange mindre endringer som øker brukervennlighet, for eksempel gjort det mulig å endre prosjektbudsjett og faktureringsinnstillinger direkte i rapporten. Vi har allerede fått flere tilbakemeldinger, og den nye oppdateringen ser ut til å falle i smak hos mange 🥳



Bedre brukervennlighet i planleggeren

Mange har etterspurt mer funksjonalitet på planleggeren, så den har vært et stort fokusområde i juni. Blant oppdateringene som har kommet er muligheten til å skille mellom registrert og tilgjengelig tid i visningen.



Du ser kanskje at fargene også er annerledes? Det har kommet flere farger for å få større kontraster, og disse endres avhengig av om du ser etter tilgjengelig eller registrert tid. På denne måten er det lettere å finne den informasjonen du er ute etter.


Vi har også gjort det mulig å registrere tid ved hjelp av knappen «Ny oppføring» øverst til venstre. Når du klikker på denne vil du kunne fylle inn alle detaljer på samme måte som du er vant til fra tidligere. Den er blant annet fin for å føre ferie – velg ønskede datoer, velg interntidsprosjektet og arbeidstypen ferie, klikk «Lagre», og så enkelt er ferien registrert.


 

Ikke minst har vi gjort det mulig å se feriesaldo og timesaldo direkte i planleggeren. Det gjør du ved å trykke på navnet til ønsket person og klikke på «Vis time- og feriesaldo». Saldoene vises for hver enkelt dag, slik at du kan se utviklingen over tid.



24SevenOffice-onboarding

Vi har nå gjort noen mindre justeringer i onboardingprosessen av nye 24SevenOffice-brukere. Det innebærer at man har mulighet til å teste Busy med en mindre gruppe, for eksempel en avdeling, i tillegg til å bruke Busy for hele selskapet. Busy henter også rettighetsnivået direkte fra 24SevenOffice, slik at man slipper å manuelt innstille brukere som ansatt eller administrator.


Tilbakemeldingsskjema

I disse dager jobber vi med et tilbakemeldingsskjema som vil dukke opp i applikasjonen i tiden som kommer. Du vil da få spørsmål om hvor sannsynlig det er at du ville anbefalt Busy videre til en venn. Eventuelt får du muligheten til å komme med innspill om hva som kan bli bedre, og vi setter stor pris på tilbakemeldinger som hjelper oss med å lage et godt produkt.


Optimalisering av ordre

Sist, men ikke minst, har vi jobbet for å gjøre ordre mer effektiv i bruk. Det inkluderer blant annet raskere eksport av ordre inn i 24SevenOffice. I tillegg vet vi at mange sorterer ordre for ulike prosjekter i en bestemt rekkefølge, så nå har vi sørget for at rekkefølgen huskes når du går ut og inn av listen.

Det nærmer seg sommerferie for mange, oss inkludert. Den neste måneden vil derfor bli roligere, men vi kommer sterkt tilbake i august. Da skal vi blant annet jobbe med ytterligere funksjonalitet i ordremodulen og planleggeren. Vi har noen spennende prosjekter på gang, så det er bare å spenne seg fast! I mellomtiden ønsker vi dere alle en god sommer 🌞


Vil du vite mer om Busy?

Fyll inn skjemaet under så kontakter vi deg for en uforpliktende prat.

Ved å trykke send godtar du vår Privacy and Cookie Policy, og aksepterer å motta relevant digital kommunikasjon (inkl. e-post og annonser) fra Busy.
Takk! Vi tar kontakt med deg snart.
Noe gikk galt. Vennligst prøv igjen …