Hva er nytt i mai? 🇳🇴
Skrevet av: Mira Zeiffert -
Lesetid: 1 minutt
Imellom helligdager og nasjonaldagen har Busy-teamet jobbet med å forbedre programvaren ytterligere i tråd med deres ønsker. Vi har blant annet lansert vår nye planlegger og gjort etterspurte endringer i rapporter og prosjekter 📊
Den nye planleggeren
Tidligere i mai lanserte vi vår nye planlegger. Nå får du blant annet planleggeren ut i et eget menypunkt, sammen med tidslinje, rapporter, timebank og mer. Planleggeren gir full oversikt over de ansattes tid, og gjør det enkelt å planlegge for lengre tidsperioder med få klikk. Les mer om den her.
Bedre rapporter
I mai har vi jobbet med å forbedre våre rapporter. For det første kan du nå velge visningen Kunder inne på Rapporter. Klikk på Bruk, og visningen vil oppdatere seg.
Ved å benytte deg av denne visningen vil du kunne se hvor mye tid du totalt har brukt på kundene. I tillegg er det nå enklere å lese og sammenligne tall. Du kan ekspandere vinduene for å se alle dager og detaljer for tiden brukt på de spesifikke kundene, samt legge til og redigere beskrivelse ved å klikke på hver enkelt linje.
Fakturerbare prosjekter
Vi har dessuten gjort en etterspurt forbedring i prosjekter ved justering av ikke-fakturerbare prosjekter til fakturerbare. Tidligere var det en manuell prosess å endre allerede eksisterende timer i et prosjekt til fakturerbare, mens nå vil du få muligheten til å gjøre dette automatisk. Det gjør du ved å velge et prosjekt og justere med knappen Fakturerbar under innstillinger. Når du lagrer endringen vil du få spørsmål om du vil oppdatere tidligere timer. Så enkelt gjøres det!
Aktivering av Busy i 24SevenOffice
For brukere av 24SevenOffice har vi en gladnyhet. Du kan nå aktivere Busy som timemodul gjennom klientadmin/brukeradmin i 24SevenOffice. God timeføring!
I juni vil vi jobbe videre med en helt ny oppgradert rapportmodul, så her er det mye å glede seg til videre 🌞