Hos Busy – som i et hvert annet softwareselskap – er testing en sentral del av hverdagen. I denne artikkelen viser hvordan vi sikrer at funksjonalitet fungerer som forventet, ved hjelp av visuelle tester.
Godt nytt år 🎉 I desember hadde vi fullt fokus på ny funksjonalitet. Noen høydepunkter er; oppgradert godkjenning med eget menypunkt, ordre tilgjengelig for alle og registrering av kostnader. 🤩
I november har vi i lansert oppgavefunksjonalitet i Busy 📝 I tillegg har vi hatt fokus på hastighet og stabilitet, noe som har ført til opptil 600% raskere lastetid i Busy!
Oktober er forbi, og her kommer en månedlig oppdatering med nyheter! I oktober har vi gjort en rekke forbedringer som skal gjøre det mer effektivt å benytte Busy i hverdagen.
Nå kan du opprette en ordre direkte fra Busy, og fakturere ut i 24SevenOffice på under 15 sekunder! En ny detaljert timelistevisning er også helt nytt i september 🔎
I sommer har vi jobbet med mye ny funksjonalitet — I denne artikkelen går vi gjennom de største endringene som kom i juli og august!
I juni har vi i Busy lansert mye etterspurt funksjonalitet som omfattende prosjektrapporter og eksport av lønnsgrunnlag.
Støtte for fastprismodell og forbedret prosjektstyring er blant høydepunktene. I denne artikkelen går vi gjennom hva som er nytt i mai.
Nå er budsjettering tilgjengelig i Busy, slik at du kan ha full kontroll på prosjektene sin status og lønnsomhet.
Å permittere ansatte krevende, da er det viktig med verktøy som gir deg god kontroll over redusert arbeidstid.
Her er noe av det som har blitt lansert i april. Høydepunktet for denne måneden er en helt ny og forbedret kalenderintegrasjon.
I dag har vi lansert en helt ny versjon av vår kalenderintegrasjon med Office 365 og Google Calendar.
Vi i Busy jobber hele tiden med å gjøre applikasjonen bedre, og hver måned kommer mye ny funksjonalitet. Her er noe av det som har blitt lansert i mars!