Busy Blogg – Nyheter og oppdateringer

June 18, 2021

Ny integrasjon: Bruk Busy med prosjekter og kunder fra Marathon ⏱

Nå kan du endelig få alle fordelene med det omfattende ERP-systemet, samtidig som du kan planlegge og registrere timer enda enklere i Busy 🎉

Les mer

June 11, 2021

Hei prosjektleder! 👋 Så enkelt kan du trafikkere og registrere tid 🗓

For prosjektledere er trafikkering av tid en viktig del av arbeidsuken, og det å registrere tiden i timeføringssystemet er ofte en jobb i seg selv. Si hei til verktøyet som er prosjektlederens beste venn.

Les mer

May 28, 2021

Hva er nytt i mai? 🇳🇴

Imellom helligdager og nasjonaldagen har vi blant annet lansert den nye planleggeren og gjort etterspurte endringer i rapporter og prosjekter 📊

Les mer

May 21, 2021

Mediebyrået Enklere Valg: – Verktøyet fungerer bedre enn alt annet vi har testet 🎉

Å velge Busy var åpenbart for Mediebyrået Enklere Valg etter å ha benyttet 24SevenOffice en lengre periode.

Les mer

May 19, 2021

5 grunner til å bytte ut Harvest med Busy 📊

Hva er poenget med å beholde Harvest når Busy kan gi deg enda bedre oversikt og flere funksjoner?

Les mer

May 7, 2021

Spar tid med planlegging i Busy 🕓

Den siste tiden har vi jobbet hardt med å lage en god planleggingsfunksjon for våre brukere. Nå er planleggeren klar, sånn at du enkelt kan planlegge for en enda lengre tidsperiode. 

Les mer

May 5, 2021

Bas Kommunikasjon fikk fart på timeføringen 🚀

Bas Kommunikasjon opplevde sitt timeføringssystem som tungvint og lite brukervennlig. Det var fram til de fikk et tips fra sine regnskapsførere i Value Group om å prøve ut Busy.

Les mer

April 30, 2021

Hva er nytt i april? 🌻

April har flydd forbi, og i løpet av denne måneden har vi gjort flere endringer for å gjøre det litt enklere for deg som bruker Busy og 24SevenOffice.

Les mer

April 23, 2021

13 verktøy for et bedre hjemmekontor 💻

I over et år har store deler av landet jobbet hjemmefra som følge av covid-19-pandemien. Vi i Busy vil tipse om de verktøyene vi bruker, som bidrar til å forenkle vår digitale arbeidshverdag.

Les mer

April 7, 2021

Hva var nytt i mars? 🐣

I mars har vi hatt fokus på å gjøre bruk av Busy med 24SevenOffice så sømløst som mulig, blant annet med Busy som eget meny-punkt i 24SevenOffice og en superenkel on-boarding av nye klienter! 🥳

Les mer

March 8, 2021

Hva var nytt i januar og februar? 🏔

I januar og februar lanserte vi blant annet en overhaling av lønn med støtte for 24SevenOffice Lønn, i tillegg til duplisering av timer på tidslinjen og direkte eksport av timelisten fra ordre!

Les mer

February 11, 2021

Visuell testing 💻

Hos Busy – som i et hvert annet softwareselskap – er testing en sentral del av hverdagen. I denne artikkelen viser hvordan vi sikrer at funksjonalitet fungerer som forventet, ved hjelp av visuelle tester.

Les mer

January 1, 2021

Hva var nytt i desember? 🎉

Godt nytt år 🎉 I desember hadde vi fullt fokus på ny funksjonalitet. Noen høydepunkter er; oppgradert godkjenning med eget menypunkt, ordre tilgjengelig for alle og registrering av kostnader. 🤩

Les mer

December 1, 2020

Hva er nytt i november? ❄️

I november har vi i lansert oppgavefunksjonalitet i Busy 📝 I tillegg har vi hatt fokus på hastighet og stabilitet, noe som har ført til opptil 600% raskere lastetid i Busy!

Les mer

November 6, 2020

Hva er nytt i oktober? 🎃

Oktober er forbi, og her kommer en månedlig oppdatering med nyheter! I oktober har vi gjort en rekke forbedringer som skal gjøre det mer effektivt å benytte Busy i hverdagen.

Les mer

September 29, 2020

Hva er nytt i september? 🍂

Nå kan du opprette en ordre direkte fra Busy, og fakturere ut i 24SevenOffice på under 15 sekunder! En ny detaljert timelistevisning er også helt nytt i september 🔎

Les mer

September 1, 2020

Hva er nytt i august? 🎁

I sommer har vi jobbet med mye ny funksjonalitet — I denne artikkelen går vi gjennom de største endringene som kom i juli og august!

Les mer

July 6, 2020

Hva er nytt i juni? 🎁

I juni har vi i Busy lansert mye etterspurt funksjonalitet som omfattende prosjektrapporter og eksport av lønnsgrunnlag.

Les mer

June 22, 2020

JCP fikk kontroll på timebudsjettene og planlegging av tid 📊

JCP fikk kontroll på timebudsjettene for hvert enkelt prosjekt og timeføringen. Som byrå kan de nå både trafikkere tid og føre timer i ett og samme system, noe som er supert for oss.

Les mer

June 3, 2020

Hva er nytt i mai? 🇳🇴

Støtte for fastprismodell og forbedret prosjektstyring er blant høydepunktene. I denne artikkelen går vi gjennom hva som er nytt i mai.

Les mer

May 19, 2020

Budsjettering og prosjektstatus er nå tilgjengelig

Nå er budsjettering tilgjengelig i Busy, slik at du kan ha full kontroll på prosjektene sin status og lønnsomhet.

Les mer

May 13, 2020

Få kontroll: Permitteringer og redusert arbeidstid

Å permittere ansatte krevende, da er det viktig med verktøy som gir deg god kontroll over redusert arbeidstid.

Les mer

April 30, 2020

Hva er nytt i april? 🎁

Her er noe av det som har blitt lansert i april. Høydepunktet for denne måneden er en helt ny og forbedret kalenderintegrasjon.

Les mer

April 27, 2020

Ny kalenderintegrasjon

I dag har vi lansert en helt ny versjon av vår kalenderintegrasjon med Office 365 og Google Calendar.

Les mer

March 31, 2020

Hva er nytt i mars? 🎁

Vi i Busy jobber hele tiden med å gjøre applikasjonen bedre, og hver måned kommer mye ny funksjonalitet. Her er noe av det som har blitt lansert i mars!

Les mer

Prøv Busy i dag

You are now subscribed.
Something went wrong. Try again later...
Gratis og uforpliktende.