Busy Blogg – Nyheter og oppdateringer

December 7, 2021

Mental Helse Ungdom valgte Busy for enklere timeregistrering ✨

Medlemsorganisasjonen Mental Helse Ungdom jobber for at alle barn og unge i Norge skal ha en best mulig psykisk helse. I høst bestemte de seg for å ta timeregistreringen til et nytt nivå, og valget falt på Busy – et valg de ikke har angret på.

Les mer

December 2, 2021

Hva kommer i Busy? 🤔

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre Busy etter tilbakemeldinger fra brukere. Mange venter nå i spenning på sin egen oppdatering, men vi vet at det er enda flere brukere som vil ha stor glede av funksjonaliteten som nå er i utvikling – deriblant integrasjoner til ditt økonomisystem, tilbudsmodul og forenklinger i planleggeren!

Les mer

November 30, 2021

Nytt i november: Integrasjoner, stemplingsur, brukerbudsjetter og overtidsberegning 🤩

Snart ringer vi julen inn, men før den tid må du få med deg hvilke oppdateringer Busy fikk i måneden som var! Kan vi friste med integrasjoner, stemplingsur, brukerbudsjetter og automatisk overtidsberegning med mer?

Les mer

November 26, 2021

Jobber for åpenhet rundt psykisk helse – med Busy i baklomma 📲

Mental Helse jobber med alt fra kampanjer til politisk påvirkningsarbeid for ett særs viktig mål, nemlig større åpenhet rundt psykisk helse i samfunnet. I februar 2021 flyttet de timeføringen sin fra Excel til Busy, og nå har de systemet alltid tilgjengelig i baklomma.

Les mer

November 23, 2021

Slik får de kreative byråene full kontroll på tidsbruken med Busy 🚀

God planlegging er er viktig for mange bedrifter, og for kreative byråer er det gjerne alfa og omega å få fordelt ressursene rett. Så hvordan har egentlig Busy hjulpet de kreative byråene med å få full kontroll på tidsbruken?

Les mer

November 17, 2021

We Are Live velger Busy for trafikkering og timeføring 🎉

We Are Live har signert kontrakt med Busy for et større fokus på planleggingsperspektivet! 🗓

Les mer

November 10, 2021

Frokostseminar: Den mest tidsbesparende timen du noen gang kommer til å bruke? ⏰

Sitter du i tidskemma? Invester en time i frokostseminaret som gir deg verktøyene for å spare hundrevis av fremtidige timer. Hold av torsdag 18. november!

Les mer

November 9, 2021

CompEdge velger Busy for planlegging av tid 📆

Da markedsbyrået CompEdge behøvde et nytt timeførings- og planleggingsverktøy falt valget på Busy 🥳

Les mer

November 4, 2021

Value Group økte effektiviteten med nytt timeføringssystem 🚀

Busy ble et naturlig valg for Value Group ettersom Hansen fra Value Oslo hadde samarbeidet tett med Busy-gründeren fra før. – Hjelper oss å jobbe mer effektivt, forteller Hansen.

Les mer

November 1, 2021

Nytt i oktober: Ferieberegning, ordrelinjer, massesletting i planlegger og API 🖥

Vi går inn i årets ellevte måned, og oktobers oppdateringer er spesielt etterspurt av mange. Det har blant annet kommet timesbasert ferieberegning, massesletting i planlegger og et åpent API! 🤩

Les mer

October 25, 2021

Vær blant de første med tilgang til Busys åpne API! 🔑

Den siste tiden har vi jobbet med å lage et åpent API. Nå er det snart klart, slik at du kan lage dine egne integrasjoner. Meld din interesse her!

Les mer

September 30, 2021

Nytt i september 🍂: Godkjenning, planlegging for flere, lunsjtrekk og justering av timepriser

Mens september forsvant på et blunk har vi jobbet med blant annet selvvalgte godkjenningsperioder, planlegging for flere, lunsjtrekk på mobil og justering av timepriser – gode nyheter for alle og enhver 👩‍💻

Les mer

September 28, 2021

Hvordan skape et bærekraftig arbeidsliv? 💼

Bærekraft står på dagsorden, og begrepet handler om at noe kan opprettholdes. Ofte blir det assosiert med klima, men i Busy er vi også opptatt av å skape et bærekraftig arbeidsliv – så hvordan gjør man egentlig det?

Les mer

September 16, 2021

Godkjenn selvvalgte perioder i Busy ✔

NYHET! Endelig kan du godkjenne selvvalgte perioder i Busy. Du velger selv ønsket periode i innstillinger. Rask og enkel godkjenning akkurat slik du vil ha det! 🥳

Les mer

September 14, 2021

Slik tar du dine webinarer fra 🤨 til 🤩

Vi i Busy jobber hele tiden med å finne den hårfine balansen mellom et webinar som overvelder deg med informasjon og et webinar som like gjerne kunne vært et blogginnlegg. Men hvordan gjør man egentlig det? Vi gjorde et forsøk, og her er det vi lærte! 🧐

Les mer

August 31, 2021

Dette er nytt i august: Forbedringer i planlegger og ordre + sumlinjer 🧑‍💻

Hverdagen er tilbake, og vi håper alle har hatt en fin sommer! ⛱ I august har vi jobbet særlig mye med forbedringer av planleggeren og funksjonalitet i ordre. Vi har også laget sumlinjer for full oversikt flere steder i applikasjonen. Les om nyhetene her!

Les mer

August 26, 2021

Derfor bør du samle konsernets timeføring i én plattform ⏱

Mange store bedrifter og konsern bruker ulike timeføringssystem i underselskapene for å spare opplæringskostnader, men dette er lite effektivt i helheten. Dette er grunnene til at dere bør bytte til et felles timeføringssystem for hele konsernet! 🤝

Les mer

August 13, 2021

❌ Ikke gjør disse tre feilene når du bygger programvare

Det er ikke alt som går like bra når man bygger programvare som en tjeneste. Vi deler av vår lærdom: Dette er feilene du ikke bør gjøre hvis du vil lykkes med din programvare! 💻

Les mer

August 2, 2021

Slik løser du tidsklemma med visuelle timer

Mange lever en hverdag der de kjemper mot klokka. Ordet tidsklemma har blitt til som et resultat av at vi setter oss for mange gjøremål på for kort tid – vi er tidsoptimister. Så hvordan kan vi fange den tiden vi er så opptatt av å ha, men aldri får helt grep om? ⏳

Les mer

July 29, 2021

Hadde troen på at Busy kom til å bli det beste 🥇

Da Master Stillas skulle velge timeføringssystem vektla de fremtidig potensiale og dialog med utviklerne like mye som daværende funksjonalitet. Det valget har de ikke angret på.

Les mer

July 21, 2021

Kontor 🏢 eller hjemmekontor 🏠 – hvem vinner?

Pandemien ser endelig ut til å slippe taket på landet, og dermed er påbudet om hjemmekontor opphevet. Likevel ønsker mange å fortsette på hjemmekontor, og det er mange ledere som nå må finne ut hvordan bedriften skal jobbe i tiden fremover. 

Les mer

July 14, 2021

The Italian Hotfix 🇮🇹

Se for deg en varm sommerdag i Italia. Du har endelig fått ferie fra tilværelsen som fersk gründer og slapper av langs poolen med en kald Peroni i hånda. Dette var tilfellet for Even denne dagen i 2018. De siste ti månedene hadde han brukt på å bygge opp Busy fra noen linjer med kode til et ganske så...

Les mer

July 1, 2021

Hva er nytt i juni? 🏖

Sommeren er her, og juni tok med seg varmen til store deler av landet. Vi har imidlertid kost oss med aircondition på kontoret og solrike lunsjpauser for å jobbe videre med Busy. Denne måneden har det kommet flere gode oppdateringer som vi gleder oss til å la dere bruke!

Les mer

June 29, 2021

Enda bedre prosjektrapporter i Busy 📊

Vi har en god nyhet til alle som benytter seg av prosjekter i Busy: Nå får du enda bedre oversikt, smartere funksjonalitet og en bedre brukeropplevelse. Få maksimalt ut av prosjektene med denne store oppdateringen av rapporter! 🤩

Les mer

June 22, 2021

Fra nyutdannet til startup i vekst 📚🚀

Blant noen har det jobbe i oppstartsbedrifter fått et rykte som tøft, usikkert og dårlig lønnet. Jeg vil derfor fortelle hvordan jeg – som det nyeste tilskuddet i Busy – har opplevd arbeidet i en startup, og vise hvorfor flere bør vurdere å gi slike bedrifter en sjanse i jobbsøkingen.

Les mer

June 18, 2021

Ny integrasjon: Bruk Busy med prosjekter og kunder fra Marathon ⏱

Nå kan du endelig få alle fordelene med det omfattende ERP-systemet, samtidig som du kan planlegge og registrere timer enda enklere i Busy 🎉

Les mer

June 11, 2021

Hei prosjektleder! 👋 Så enkelt kan du trafikkere og registrere tid 🗓

For prosjektledere er trafikkering av tid en viktig del av arbeidsuken, og det å registrere tiden i timeføringssystemet er ofte en jobb i seg selv. Si hei til verktøyet som er prosjektlederens beste venn.

Les mer

May 28, 2021

Hva er nytt i mai? 🇳🇴

Imellom helligdager og nasjonaldagen i mai har Busy-teamet jobbet med å forbedre programvaren ytterligere i tråd med kundenes ønsker. Vi har blant annet lansert vår nye planlegger og gjort etterspurte endringer i rapporter og prosjekter 📊

Les mer

May 21, 2021

Mediebyrået Enklere Valg: – Verktøyet fungerer bedre enn alt annet vi har testet 🎉

Å velge Busy var åpenbart for Mediebyrået Enklere Valg etter å ha benyttet 24SevenOffice en lengre periode.

Les mer

May 19, 2021

5 grunner til å bytte ut Harvest med Busy 📊

Bytt ut Harvest med et norskprodusert timeføringsverktøy som kan gi deg visuelle timer, egen planleggingsfunksjon, kalenderintegrasjon og timebank!

Les mer

May 7, 2021

Spar tid med planlegging i Busy 🕓

Et godt planleggingsverktøy er et som ikke stjeler verdifull tid fra din arbeidsdag. Busys helt egne planlegger er et at de mest effektive på markedet. Aldri har det vært raskere, enklere og ryddigere å planlegge tid! 📆

Les mer

May 5, 2021

Bas Kommunikasjon fikk fart på timeføringen 🚀

Bas Kommunikasjon opplevde sitt timeføringssystem som tungvint og lite brukervennlig. Det var fram til de fikk et tips fra sine regnskapsførere i Value Group om å prøve ut Busy.

Les mer

April 30, 2021

Hva er nytt i april? 🌻

April har flydd forbi, og i løpet av denne måneden har vi gjort flere endringer for å gjøre det litt enklere for deg som bruker Busy og 24SevenOffice.

Les mer

April 23, 2021

13 verktøy for et bedre hjemmekontor 💻

Når flere fremover kommer til å jobbe fra hjemmet er det avgjørende at de digitale verktøyene fungerer optimalt. Derfor vil Busy vil tipse om de verktøyene som bidrar til å forenkle vår egen digitale arbeidshverdag! 🙌

Les mer

April 7, 2021

Hva var nytt i mars? 🐣

I mars har vi hatt fokus på å gjøre bruk av Busy med 24SevenOffice så sømløst som mulig, blant annet med Busy som eget meny-punkt i 24SevenOffice og en superenkel on-boarding av nye klienter! 🥳

Les mer

March 8, 2021

Hva var nytt i januar og februar? 🏔

I januar og februar lanserte vi blant annet en overhaling av lønn med støtte for 24SevenOffice Lønn, i tillegg til duplisering av timer på tidslinjen og direkte eksport av timelisten fra ordre!

Les mer

February 11, 2021

Visuell testing 💻

Hos Busy – som i et hvert annet softwareselskap – er testing en sentral del av hverdagen. I denne artikkelen viser hvordan vi sikrer at funksjonalitet fungerer som forventet, ved hjelp av visuelle tester.

Les mer

January 1, 2021

Hva var nytt i desember? 🎉

Godt nytt år 🎉 I desember hadde vi fullt fokus på ny funksjonalitet. Noen høydepunkter er; oppgradert godkjenning med eget menypunkt, ordre tilgjengelig for alle og registrering av kostnader. 🤩

Les mer

December 1, 2020

Hva er nytt i november? ❄️

I november har vi i lansert oppgavefunksjonalitet i Busy 📝 I tillegg har vi hatt fokus på hastighet og stabilitet, noe som har ført til opptil 600% raskere lastetid i Busy!

Les mer

November 6, 2020

Hva er nytt i oktober? 🎃

Oktober er forbi, og her kommer en månedlig oppdatering med nyheter! I oktober har vi gjort en rekke forbedringer som skal gjøre det mer effektivt å benytte Busy i hverdagen.

Les mer

September 29, 2020

Hva er nytt i september? 🍂

Nå kan du opprette en ordre direkte fra Busy, og fakturere ut i 24SevenOffice på under 15 sekunder! En ny detaljert timelistevisning er også helt nytt i september 🔎

Les mer

September 1, 2020

Hva er nytt i august? 🎁

I sommer har vi jobbet med mye ny funksjonalitet — I denne artikkelen går vi gjennom de største endringene som kom i juli og august!

Les mer

July 6, 2020

Hva er nytt i juni? 🎁

I juni har vi i Busy lansert mye etterspurt funksjonalitet som omfattende prosjektrapporter og eksport av lønnsgrunnlag.

Les mer

June 22, 2020

JCP fikk kontroll på timebudsjettene og planlegging av tid 📊

Med Busy holder JCP full kontroll på timebudsjettene for hvert enkelt prosjekt og timeføringen. I tillegg kan de både trafikkere tid og føre timer i ett og samme system. – Helt supert for oss, forteller Hovind.

Les mer

June 3, 2020

Hva er nytt i mai? 🇳🇴

Støtte for fastprismodell og forbedret prosjektstyring er blant høydepunktene. I denne artikkelen går vi gjennom hva som er nytt i mai.

Les mer

May 19, 2020

Budsjettering og prosjektstatus er nå tilgjengelig

Nå er budsjettering tilgjengelig i Busy, slik at du kan ha full kontroll på prosjektene sin status og lønnsomhet.

Les mer

May 13, 2020

Få kontroll: Permitteringer og redusert arbeidstid

Å permittere ansatte krevende, da er det viktig med verktøy som gir deg god kontroll over redusert arbeidstid.

Les mer

April 30, 2020

Hva er nytt i april? 🎁

Her er noe av det som har blitt lansert i april. Høydepunktet for denne måneden er en helt ny og forbedret kalenderintegrasjon.

Les mer

April 27, 2020

Ny kalenderintegrasjon

I dag har vi lansert en helt ny versjon av vår kalenderintegrasjon med Office 365 og Google Calendar.

Les mer

March 31, 2020

Hva er nytt i mars? 🎁

Vi i Busy jobber hele tiden med å gjøre applikasjonen bedre, og hver måned kommer mye ny funksjonalitet. Her er noe av det som har blitt lansert i mars!

Les mer

Prøv Busy i dag

You are now subscribed.
Something went wrong. Try again later...
Gratis og uforpliktende.